Mijn eerste reis - Reisverslagen van Gerben van der Vegte - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Gerben van der Vegte - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik zal de komende tijd stage lopen op een bouwbegeleidings -en projectmanagementbureau op Bonaire en zal jullie natuurlijk op de hoogte houden van al mijn belevenissen.

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2009

Bezoek van Veggies, chillen & duiken in de Cariben

12 Mei 2009

Koninginnedag, dus tijd voor Curaçao!!

20 April 2009

Zoo... weer eens ff een berichtje!!

22 Maart 2009

Maand op Bonaire

01 Maart 2009

Carnaval en fietsavontuur
Gerben

Ik zal de komende tijd stage lopen op een bouwbegeleidings -en projectmanagementbureau op Bonaire en zal jullie natuurlijk op de hoogte houden van al mijn belevenissen.

Actief sinds 08 Feb. 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9718

Voorgaande reizen:

16 Februari 2009 - 27 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: