Site foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerben Vegte - WaarBenJij.nu Site foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerben Vegte - WaarBenJij.nu

Site foto's

Door: Gerben van der Vegte

Blijf op de hoogte en volg Gerben

24 Februari 2009 | Nederland, Amsterdam

Hey allemaal,

In mijn vorige verhaaltje stond een link waar je mijn foto's kon bekijken. Kwam er later achter dat je lid bij Facebook moet zijn om ze te kunnen bekijken. Heb dus een andere site aangemaakt waar je de foto's kunt bekijken. Helaas krijg ik niet alle foto's erop, maar kan nu in ieder geval wel verder ;)

http://www.mijnalbum.nl/Album-FEOCWALR-Foto%27s-van-School.html

Een zonnige groet vanaf mijn werkplek :)

  • 24 Februari 2009 - 20:15

    Ellen:

    Hej, ik heb de foto's al gezien... echt een mooie zee! ik heb je ook als vriend toegevoegd bij facebook, moet je me maar even accepteren.. Kan ik die foto's ook zien.. Vanuit het donkere Hardenberg; de groeten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerben

Ik zal de komende tijd stage lopen op een bouwbegeleidings -en projectmanagementbureau op Bonaire en zal jullie natuurlijk op de hoogte houden van al mijn belevenissen.

Actief sinds 08 Feb. 2009
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 9723

Voorgaande reizen:

16 Februari 2009 - 27 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: